Tuesday, April 19, 2016

outfit: black & grey

Apua, mulla on alle 3 viikkoa aikaa saada mun oppari palautettua! Oon vinkunu asiasta tänne blogiin varmaan viimeset puol vuotta, mutta nyt oikeesti iski tajuntaan tää tilanne. Mulla tulee siis olemaan melkosta kiirettä nyt, eli blogi on luultavasti aika lailla tauolla tän loppurutistuksen ajan. Onneks näyttäs siltä että saan kaikki haastattelut hoidettua tällä viikolla, eli kaks viimestä viikkoa istunkin sitten varmaan nenä kiinni näytössä ja kirjotan. Pieni paniikki on vielä siitä, että miten tää kaikki höttö nyt oikeesti muotoutuu tutkielmaksi, mutta eipä se auta kuin yrittää.

Nää viime keskiviikon asukuvat mulla oli itse asiassa lähes valmiina, joten ehdin ne tässä vielä postata. Myöhemmin luvassa paljon siistejä juttuja, kunhan nyt vaan eka äkkiä valmistun tuolta Oamk:ista medianomiksi :'D


 
dress - Gina Tricot | cardigan - Mick's | boots - Dr. Martens


Tosiaan ennen näitä kuvia mulle oli just tehty uuden Sokoksen Urban Decayn pisteellä toi punainen huulimeikki, josta taisin mainitakin aiemmassa postauksessa. Tiina oli menossa samaiseen paikkaan myöhemmin, joten treffattiin siinä välissä sitten asukuvailujen merkeissä. Kiitokset siis Tiinalle näistä kuvista! :)

Funny fact vielä tuosta mekosta - se on oikeesti nilkkamittanen, mutta käänsin sen vaan tommoseks lyhyeks ja hyvin pysy ylhäällä aamusta iltaan, vaikka olin menossa koko ajan! Jos kiinnostaa tietää että mitä kaikkee häsläsin tuon keskiviikon aikana, niin oon aika vahvasti menossa mukana ystäväni Annikan YouTube videolla..



English translation: 
This blog will probably be on hiatus for 3 weeks, since I'm trying to finish my thesis and graduate as a visual designer. Here's some outfit photos from last week, but I can promise you more interesting stuff when I get back after this small break!

2 comments:

  1. Onko sun poikaystävä muuten korealainen? Vai miksi ootte niin kiinnostuneita koreasta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole :) Ollaan vaan molemmat oltu Koreassa vaihdossa ja ollaan oltu pitkään kiinnostuneita aasilaisista kulttuureista <:

      Delete